Retas mūsų šalyje leidžia sau įsigyti naują automobilį. Dėl to tenka važiuoti senomis transporto priemonėmis. O ją nusipirkti nėra taip jau paprasta. Niekas nenori atsikratyti gero automobilio. Jei kelnes perkame tada kai senosios suplyšta, tai kodėl naują automobilį perkame kol senas dar pakankamai geros būklės? Dažniausiai taip nebūna. Taip nebūna net turtingose šalyse. Didžioji dalis parduodamų automobilių turi paslėptų defektų. Pats baisiausias defektas jei mašina sulipdyta iš kelių dalių. Tokie sulipdymai būna gražiai užglaistyti ir uždažyti. Ir neįgudusi akis to tikrai neatskirs. Tai atskirti gali tik tikras šios srities profesionalas arba dazu matuoklis matuojantis dažų dangos storį. Kuo blogai, jei automobilis daužtas? Juk jis po remonto! Pagrindinės bėdos yra tai, kad remontuotas kėbulas daug greičiau bus pažeistas korozijos. Toks kėbulas taip pat bus neatsparus naujų avarijų metu. Nesvarbu, kad is isores jis graziai nudazytas. Sekancios smugio metu per virinimo vietas jis vel sulus, nes auksarankių darbas toli gražu neprilygs originaliam suvirinimui. Kita problema – oro pagalvių nebuvimas. Iššovus oro pagalvei naujos nebeįstatomos, nes tai labai brangu. Tiesiog sutvarkomos panelės, o vietoje oro pagalvių sulituojamos varžos, kad skydelyje nedegtų klaidos pranešimas.

Tam reikia perkant automobilį dažų matuokliu išmatuoti viso kėbulo būklę. Geras matuoklis atskirs net šiek tiek storesnį sluoksnį (pvz. tualetinio popieriaus lapelio storio). Tai reiškia, jis atskirs, kad po dalimi slepiasi špakliaus sluoksnis. Galima apsieiti ir be matuoklio. Reikia apžiūrėti ar tarpai tarp durelių, kapoto, bagažinės dangčio ir kėbulo yra vienodo dydžio. Tarpai turi būti idealiai lygūs. Jei tarpas kažkurioje vietoje padidėja ar sumažėja tai yra labai didelė rizika, kad automobilis buvo sudaužytas. Atidarius dureles reikia perbraukti pirštu ir pažiūrėti ar nesijaučia aštraus kanto. Kadangi neoriginaliai perdažinėjant mašiną ji dažoma uždarytomis durelėmis tai jų kraštas pasidaro aštrus. Dažų likučių galite rasti ir ant gumų aplink langus. Ten jų neturėtų būti. Nes gamykloje pirma nudažomas kėbulas, o po to surenkamos gumos. Peržiūrėkite ir atspalvius. Visa mašina turi būti vienos spalvos, jei atspalviai skirsis tai ir be dazu storio matuoklio galėsite pasakyti, kad jis dazytas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *